olen kaivannut sinua.olen halunnut käpertyä syliisi.jonkun hullun takia rakastan sua kaikesta huolimatta.olen miettinyt sinua ja minua,meitä.olen miettinyt et olenko ihan hullu jos sinut takaisin otan ja annan sinun loukata taas.

syytät että minä olen loukannut sinua,oikeassa olet.olen tehnyt niin,olen lyönyt sinua takaisin.olen iskenyt asioilla vyön alle joiden tiedän satuttavan sinua.sinä olet myös loukannut minua.olet iskenyt asioilla mitkä on ollut herkkiä ja kipeitä mulle.olen joskus luottanut sinuun ja kertonut elämäni kipeimpiä asioita.sinä käytit niitä hyväksi.en luota sinuun enää.en puhu sinulle.vaikenen

pari yötä olen kainalossasi ollut.tänään taas lähit ovet paukkuen menemään.nautitko siitä et sait satuttaa minua?nautitko siitä että tunnen tuskaa?nautitko kyyneleistä joita vuoksesi valutan?onko ne kyyneleet sinun arvoisia?????