lasten kans meni viime vk hyvin.välillä meinas väsy painaa mut kunnialla selvittiin.lapset ja M antoi mulle sunnuntaina lahjaksi mukin,kynttilöitä ja fillarin.nyt pääsen ajelemaan pyörällä.paitsi että taidan ens kesänä vasta ajella enemmän.

M on sanonut et olen taas oma itseni enkä se huutava ja kilahteleva ihminen jota olen ollut viime aikoina.sunnuntaina käytiin baarissa juomassa muutamat ja tultiin kotiin.sänkyyn asti oltiin ihan sulassa sovussa ja sit räpsähti.huudettiin keskellä yötä pimeässä makkarissa toisillemme.loppujen lopuksi mä lähin sit suuttuneena sohvalle nukkumaan.tunsin itseni loukatuksi.aamulla sit saatiin sovittua.

Eilen sit M alkoi puhua et voisimme vetää perseet.olimme jo aiemmin sopineet ettemme juo puoleen vuoteen.sanoin etten voi juoda ku on töitä seuraavana päivänä.loppujen lopuksi M veti kilarit.se lähti lähibaariin kahville ja tuli sieltä sit huutamaan.mua vaan nauratti.se selvästi haki riitaa et se voi hyvällä omalla syyllä lähteä taas juomaan.voi voi ku miä olen niin ilkeä ja hankala ihminen.......

no loppujen lopuksi M:stä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.en tiedä missä on yönsä viettänyt.no kun ens kerran näemme ni ei kunnian kukko laula.iteppähän valintansa teki ja eläkööt sen kans.

mua ketuttaa ja vihastuttaa tää kaikki.ei näköjään M:n ollut se oikea ihminen.en tiedä onko sitä oikeaa sit mulle koskaan syntynytkään.