mies tuli maanantai iltana.keskusteltiin jonkun verran taas tästä viimeisimmästä riidasta.sovittiin et molemmat ollaan puol vuotta juomatta.niin se on parempi molempien kannalta ja jos haluamme tämän suhteen pelastaa.riidat on olleet kännissä ihan hirveitä.mies sanoi ettei luota minuun ollenkaan ku olen kännissä....tällä hetkellä minä en luota häneen ollenkaan.hän on sanonut asioita jotka on loukanneet.mm.en ole edes huoran arvoinen,olen juoppo....eilen mies tiuskas mulle et vittu syö enempi niitä lääkkeitä ettet varmasti pääse aamulla ylös sängystä ajoissa.

nyt olen sit yksin laatikossa eikä kukaan sinne pääse.ei edes kurkistaa saa.se on minun maailma mitä elän siellä,yksin minun.onneksi lääkkeet turruttaa niin en tunne kovin hirveää masista ja surua.toisakseen tämä on hullua lääkkeillä itseensä turruttaa mut olen kuitenkin niin herkkä ihminen etten kestä niitä oloja.varmaan vetäisin itteni jojoon jos en söis lääkkeitä.

duunissa on ollut nokkapokkaa lähimmän esimiehen kans.olen antanut samalla mitalla takaisin.annan kyllä kaikille muillekkin takaisin.tunnen siinä olevani vahvoilla et pystyn nyt puolustautumaan.en ala kenenkään kynnysmatoksi enkä kaatopaikaksi