koko päivä on mennyt tekemättä yhtään mitään järkevää.olen vaan istunut koneella ja miettinyt.

ikävöin miestä paljon.olen itkenyt tänään ja yrittänyt sopia mut ero on nyt väistämätön.miehen eilinen viimeinen viesti oli et vittu sun kans ei  voi keskustella.kaikki on nyt ihan solmussa.koko 4kk:n suhde on ollut yhtä riitaa.kun on rytissyt ni on ollut oikea ketjukolari.tämä on valtapeli jossa ei ole ollut voittajaa.vain pelkkiä häviäjiä:( olen rikki revitty

huomenna on taas maanantai ja töitä.työt alkaa klo7.30.loppuu jo onneksi klo13.30.kerkeän nukkua ennen kuin lapset kotiutuu,ens vk onkin aika löysä viikko duunissa.työtunteja on vain 22.tällä vk:lla olen ollut 6pv:nä töissä mut tunteja on vaan n.42.

tiistaina menen taas bipo ryhmään.siellä luetaan orjallisesti kirjaa.keskustelua ei paljoa ole.mulla on "kotitehtävätkin" tekemättä.ois pitänyt pitää uni- ja mielialapäiväkirjaa.ei ole ollut mtn intoa siihenkään.

onneksi kohta pääsee unimaailmaan karkuun taas tätä oloa ja elämää.en jaksa tätä tippaakaan!